Everysport Group senarelägger publiceringen av delårsrapporten för Q3 2023

Styrelsen i Everysport Group har idag beslutat att skjuta upp publicering av delårsrapporten för det tredje kvartalet 2023 med anledning av avyttringen av koncernens verksamheter inom trav och speltips som offentliggjordes tidigare ikväll. Rapporten var tidigare planerad att offentliggöras den 26 oktober och kommer istället som senast att publiceras den 30 november 2023. Den exakta tidpunkten kommer att kommuniceras vid ett senare tillfälle.

För mer information, vänligen kontakta:
Hannes Andersson, vd, Everysport Group AB
E-post: hannes.andersson@everysport.com

Om Everysport Group
Everysport Group är en svensk sport- och mediekoncern som äger, driver och utvecklar digitala plattformar. Portföljen består av fler än 35 varumärken, inklusive ishockeyplattformen Elite Prospects med cirka 20 tusen betalande prenumeranter, över 300 tusen medlemmar och 1,5 miljoner unika besökare per vecka. Everysport Groups huvudkontor är beläget i Stockholm med lokal närvaro även i Norge och USA. Bolaget är noterat på Spotlight Stock Market med tickern EVERY.