Ledningen köper i Xtranet

Mats Ferm, Vd, har ökat sitt innehav i Xtranet genom köp av ytterligare 100 000 aktier i bolaget i slutet av maj. Under samma period har Tom Truedson, regionchef Västra Sverige, köpt 28 335 aktier. Kai Lundgren, styrelseledamot, ökade sitt innehav med 31 034 aktier under det första kvartalet i år.

För mer information:
Mats Ferm, verkställande direktör i Xtranet Gruppen i Stockholm AB (publ)
Tfn 070-936 09 30
E-post mats.ferm@xtranet.se

Om Xtranet
Xtranet Gruppen i Stockholm AB (publ) är en ledande aktör på marknaden för projektering, projektledning, installation och underhåll av bredbandsnät dvs strukturerade och trådlösa områdes-, access-, och fastighetsnät. Verksamheten bedrivs i Sverige och internationellt. Bland kunderna finns fastighetsbolag, nätägare, telekombolag och offentliga organisationer. Genom helhetslösningar, från projektering och entreprenad till drift och underhåll, erbjuder Xtranet både kvalitets- och kostnadsmässigt attraktiva lösningar.

Xtranet är sedan 2005 noterat på Aktietorget (kortnamn XTRA) med ca 450 aktieägare. Se vidare www.xtranet.se