C2SAT ERHÅLLER EN FÖRSTA ORDER FRÅN ORANGE BUSINESS SERVICES

(NGM:C2ST)

Stockholm, Sverige, 14 januari 2010 - C2SAT (NGM-börsen, C2ST), en leverantör av

maritima VSAT antenn system, tillkännager idag, att man i linje med tidigare lämnad information om distributionsavtal med Orange, har erhållit en första inledande inköpsorder från Orange, totalt om åtta (8)

C2SAT 1,2 m Ku-bands antenner som en delleverans av två olika projekt. De första antennerna kommer att levereras under januari. Resterande leverans förväntas ske under det första kvartalet 2010.

Om Orange

Orange är det viktigaste varumärket i France Telecom, en av världens ledande telekomoperatörer.

Med 124,5 miljoner kunder, omfattar Orange idag Internet, TV och mobila tjänster i de flesta länder där koncernen är verksam. Genom sina större internationella varumärken, bland annat Orange, erbjuder France Telecom företag, konsumenter och andra transportörer ett komplett utbud av lösningar som sträcker sig över nationell och internationell telefoni, trådlöst, Internet, multimedia, data, TV- och kabel-TV-tjänster. Orange är den tredje största mobiloperatören och den andra största leverantören av bredband via Internet inom Europa och, varumärket Orange Business Services är en av världens ledande leverantörer av telekommunikationstjänster till multinationella företag. France Telecom (NYSE: FTE) är noterat på Euronext Paris (område A) och på New York Stock Exchange.

(www.orange.com, www.francetelecom.com, www.orange-business.com)

Om C2SAT

C2SAT med huvudkontor i Solna, Sverige, ett dotterbolag i Singapore samt ett BSO i Shanghai, Kina,

är ett svenskt bolag som utvecklar, tillverkar och säljer innovativa stabiliserade VSAT antenner och erbjuder on-line dubbelriktad bredbandskapacitet via satellit för marina installationer. Systemet skyddas av en rad globala patent. C2SAT holding AB är noterat på NGM-börsen (C2ST) med Mangold som likviditetsgarant (market maker). C2SAT är ett internationellt registrerat varumärke. (www.C2SAT.se)