C2SAT OFFENTLIGGÖR PROSPEKT MED ANLEDNING AV FÖRESTÅENDE FÖRETRÄDESEMISSION

(NGM:C2ST)

STOCKHOLM, SVERIGE, 19 december 2008 – C2SAT holding AB (publ), (NGM-börsen, C2ST) offentliggör idag prospekt med anledning av förestående företrädesemission av aktier med medföljande teckningsoptioner.

Emissionen av aktier kommer att tillföra C2SAT cirka 29,6 MSEK före emissionskostnader och garantiersättning under förutsättning att emissionen fulltecknas. Teckningsförbindelser och emissionsgarantier motsvarande 100 procent av Erbjudandet har erhållits från befintliga aktieägare

och andra externa investerare.

Prospektet finns tillgängligt på: http://www.mangold.se/juridisk_information.php?id=126

Direktregistrerade och förvaltarregistrerade aktieägare i C2SAT kommer att erhålla prospektet per post omkring den 7 januari 2009. Prospektet i tryckt form hålls även tillgängligt hos C2SAT, Dalvägen 16, 3 tr. i Solna och hos Mangold Fondkommission, Engelbrektsplan 2, Stockholm från och med den 7 januari 2009.

För mer information om C2SAT, kontakta:

Göte Emtander, Styrelseordförande C2SAT holding AB (publ)

C2SAT med huvudkontor i Solna, Sverige, är världsledande inom innovativa stabiliserade VSAT antenner och erbjuder on-line dubbelriktad bredbandskapacitet via satellit i såväl marina installationer som för rörliga landbaserade system. C2SAT holding AB är noterat på NGM-börsen (C2ST) med Remium som Likviditetsgarant (Market Maker). C2SAT är ett internationellt registrerat varumärke.