C2SAT SAMARBETAR MED RADIO HOLLAND I KARIBIEN OCH PANAMA

Stockholm, Sverige, 12 mars 2010 - C2SAT (NGM-börsen, C2ST), en leverantör av stabiliserade VSAT antenner för marint bruk, tillkännager idag att man ingått ett icke exklusivt avtal för distribution, service

och installation med Radio Holland i Karibien inkl. Radio Holland Curaçao International NV, Radio Holland Trinidad & Tobago Ltd. och Radio Holland Panama S.A.

"Radio Holland erbjuder snabb och tillförlitlig service via sina lokala organisationer i detta för sjöfarten så viktiga område och vi på C2SAT är mycket nöjda med att samarbeta med ett så välrenommerat företag som Radio Holland i Karibien och Panama", säger Fredrik Nygren, VD C2SAT.

Om Radio Holland Curaçao, Trinidad och Panama

Radio Holland Curaçao International NV, Radio Holland Trinidad & Tobago Ltd. och Radio Holland Panama S.A. ingår alla i ”the International Radio Holland Group”, som är en ledande kommersiell försäljnings och service organisation med målsättning att erbjuda innovativa, effektiva och funktionella lösningar inom Satellit- och Radio Kommunikation, Automation och inom Navigations System. De lokala organisationerna i Karibien och Panama erbjuder snabb och tillförlitlig service till de lokala marknaderna via sitt närverk av resurser och kontor i Curaçao, Aruba, Panama och Trinidad men även till andra länder i området såsom; St Maarten, Jamaica, Cuba, Bonaire, Venezuela, Dominican Republic, med flera.

(www.rhcuracao.net)

C2SAT med huvudkontor i Solna, Sverige, ett dotterbolag i Singapore samt ett BSO i Shanghai, Kina,

är ett svenskt bolag som utvecklar, tillverkar och säljer innovativa 4-axliga stabiliserade VSAT antenner

och erbjuder on-line dubbelriktad bredbandskapacitet via satellit för marina installationer. Systemet

skyddas av en rad globala patent. C2SAT holding AB är noterat på NGM-börsen (C2ST) med Mangold

som likviditetsgarant (market maker). C2SAT är ett internationellt registrerat varumärke.

(www.C2SAT.se)

Ulf Sundqvist, Försäljningschef C2SAT