C2SATS NYEMISSION KRAFTIGT ÖVERTECKNAD

- 78 416 315 aktier, motsvarande 99,4 procent av de erbjudna aktierna, tecknades med stöd av teckningsrätter

- Inklusive de aktier som tecknades utan stöd av teckningsrätter övertecknades nyemissionen med cirka 90 procent

- Emissionslikviden uppgår till cirka 51,3 mkr före emissionskostnader

Nyemissionen medför att antalet aktier i C2SAT ökar med 78 879 916 aktier till 236 639 748 aktier och aktiekapitalet uppgår till cirka 30,8 mkr.

De 463 601 aktier som ej tecknades med stöd av teckningsrätter, motsvarande 0,6 procent av det totala antalet erbjudna aktier, kommer i enlighet med de principer som beskrivs i prospektet att tilldelas de aktieägare som tecknat sig för aktier utan stöd av teckningsrätter. Avräkningsnotor kommer att skickas ut den 23 mars 2007 och beräknas vara tillhanda den 26 mars 2007.

”Det känns väldigt bra att emissionen gick så bra och att aktieägarna tror på C2SAT och dess framtid. Allting pekar på att vi är bra positionerade och med nytt kapital har vi möjligheten att föra ut våra produkter på marknaden” säger C2SATs verkställande direktör Ulf Löwenhav.

Mangold Fondkommission AB är finansiell rådgivare till C2SAT holding AB i samband med företrädesrättsemissionen.

För mer information kontakta:

Ulf Löwenhav, VD, +46 701 89 89 09

e-post: ulf.lowenhav@c2sat.se

Om C2SAT

C2SAT, med huvudkontor i Sollentuna, är en ledande leverantör av stabiliserade satellitantennsystem för fartyg och fordon som kräver satellitbaserad bredbandskommunikation. C2SAT är ett publikt bolag listat på NGM.