FEJA städbranschens nya affärssystem

Städbranschen har länge brottats med problematiken att hantera och administrera städobjekt, avtal, personalresurser och materialåtgång. Traditionellt har detta lösts i ett par tre olika system. För första gången erbjuds nu städbranschen en komplett överblick av dessa faktorer direkt i sitt ekonomi- och affärssystem tack vare FEJA.

FEJA är utvecklat av Sundit, Sveriges största Visma Business partner, i samråd med flera ledande aktörer inom städbranschen. Lösningen bygger på det etablerade affärssystemet Visma Business. Denna lösning ger en unik kombination av standard lösning och flexibilitet. Stödet för varje kund unika processer anpassas enkelt i systemets dynamiska gränssnitt.

FEJA innefattar bland annat grundfunktioner såsom:

»Användarstyrda startfönster med anslagstavla
»Kundorder och kundavtal»Redovisning
»Prospekthantering
»Bemanningsscheman och löneunderlag
»Dokumenthantering
»Inköpsorder och materialåtgång
»Stöd för avdragshanteringen av hushållsnära tjänster

FEJA tar hänsyn till de olika rollerna hos städföretaget. Information och funktioner anpassas utifrån varje medarbetare och låter dem fokusera på kunderna.

För mer information www.feja.se

Eller kontakta: