Sundit tecknar avtal med IT-mästaren

Sundit har tecknat avtal med IT-Mästaren AB om Visma Business Design och Visma Invoice Manager. Implementationen har redan påbörjades och IT-Mästaren går i drift i början av 2011. De ska nyttja Visma Business för tidsrapportering, projekt, avtalshantering och redovisning.

Kort om IT-Mästaren
Vår affärside är att erbjuda säker, stabil och tillgänglig IT-drift till företag och organisationer. Det gör vi genom att en rad tjänster levereras som en tjänst - från helhetstjänsten Total Outsourcing till enklare IT-drifttjänster/molntjänster som exempelvis Distansbackup. Vi vill vara förstahandsvalet för mindre och medelstora företag som outsourcar sin IT-drift.