Sundit tecknar avtal med Sture Reklam

Sundit har i dagarna tecknat avtal med Sture Reklam AB om implementation av affärssystemet Visma Business. Sundit skall leverera Visma Business Design med inriktning mot bland annat projekthantering. Projektet påbörjas omgående. Sundit tog hem ordern i konkurrens med bland annat Jeeves med argumentet att Visma Business var mer flexibelt och innebar fler möjligheter.

Sture Reklam är en av Skandinaviens ledande totalleverantörer inom event & expo. De utvecklar kreativa och spännande koncept för mässmontrar, utställningar, events, showrooms, inredningar och displaymaterial. Unika lösningar som levandegör kundens varumärke och förmedlar rätt budskap till besökaren. Sture Reklam erbjuder alltifrån konceptutveckling, monterdesign och projektledning till egen professionell produktion, logistik, montage och arrangemang.