Pressinbjudan

Börsbolagens CFO:er möter finansminister Anders Borg Möt finansminister Anders Borg på Ernst & Youngs seminarium CFO Round Table. Anders Borg talar om storbolagens framtid i Sverige inför en exklusiv publik bestående av CFO:er från några av våra största börsbolag. Efter talet ges tillfälle att ställa frågor.

Samtidigt har finansiell oro och återkommande nedskrivningar av den svenska tillväxttakten lett till att regeringens ekonomiska politik ifrågasätts. Kritiska röster har hörts från svenskt näringsliv.

Datum 24 september 2008

Tid Klockan 08:15 till 09:30

Plats Hörsalen, Ernst & Young Jakobsbergsgatan 24, Stockholm

Frågor och anmälan Välkommen med frågor och anmälan till Lars-Gunnar Ericson, 070 318 92 10.
lars-gunnar.ericson@se.ey.com

Om Ernst & Young Ernst & Young är en ledande global aktör inom revision, skatt, transaktioner, rådgivning och redovisning. Våra 130 000 medarbetare världen över förenas av gemensamma värderingar och en stark vilja att leverera tjänster av högsta kvalitet. Vår drivkraft är att hjälpa medarbetare, kunder och den omvärld vi verkar i att uppnå sin fulla potential.

Ernst & Young AB ingår i det globala Ernst & Young-nätverket där varje medlem är en egen juridisk person.