• Eyeon Group AB/

EYEON GROUP AB (publ): EyeonGroup har sålt över 7 000 VPN abonnemang sedan lansering, tillväxt tillsammans med B2B, B2C och white label cirka 13 000 abonnemang i augusti

Försäljningen inom ramen för det licensavtal som tecknades med PrivateVPN Global AB har nu sedan starten passerat 7 000 sålda VPN abonnemang, tillsammans med tillväxt i B2B, B2C och återförsäljare white label uppgår antal aktiva abonnemang till cirka 267 000 jämfört med cirka 254 000 i juli månad.

Den 22 maj i år meddelades att EyeonGroup och PrivateVPN Global AB tecknat licensavtal för återförsäljning av VPN-tjänster mot EyeonIGroups kundgrupper inom B2B, B2C, återförsäljare white label och återförsäljare B2B. Detta som ett led i att bredda produktportföljen och öka Bolagets möjligheter både till nyförsäljning och ”upselling” till befintliga kunder. Nu konstateras att försäljningen sedan lansering har passerat 7 000 VPN abonnemang.