EYEONID GROUP AB (publ): B2B-tjänsten Enterprise har nu nått 100 stängda affärer

I början av april startades officiellt försäljningen av B2B-tjänsten Enterprise och har nu nått milstolpen 100 stängda affärer.

Redan i mars före officiell säljstart stängde Bolaget sina 10 första affärer innan de första säljarna ens var på plats. Från början av april har försäljningen etablerats i Dubai med en säljstyrka som successivt utökas enligt planen att i december ha ca 20 säljare som aktivt säljer tjänsten. Längs vägen har även ett antal externa återförsäljare anlitats för att maximera försäljningen ytterligare. Nu kan konstateras att Bolaget tillsammans med sina återförsäljare nått en viktig milstolpe, 100 stängda affärer, vilket är inspirerande för det fortsatta arbetet med att driva tillväxt i tjänsten. Arbetet med att maximera försäljningen fortsätter och ambitionen är som tidigare kommunicerat betydligt högre än så.

Fredrik Björklund, styrelseordförande, Eyeonid Group AB (publ.)

E-post: fredrik.bjorklund@eyeonid.com

Eyeonid Group AB (publ) grundades 2015 och är en SaaS-leverantör som genom egenutvecklad teknologi för insamling, analys och paketering av data utvecklar och säljer smarta lösningar som gör livet på internet enklare och tryggare för människor, företag och organisationer. Bolaget tillhandahåller affärslösningar inom IT säkerhet, integritetsskyddande tjänster och AI baserade datalösningar. Dessa riktas i första hand mot B2B marknaden i Europa för branscher som t.ex. bank, försäkring, telekom och hosting.