EYEONID GROUP AB (publ): EyeonGroup lägger till Password Manager i sitt produktutbud

EyeonGroup har tecknat avtal med en leverantör avseende en Password Manager. Password Manager kommer att läggas till i EyeonGroups produktutbud och kommer bland annat att paketeras i ett nytt varumärke mot slutkund som lanseras inom kort.

Som tidigare kommunicerat finns det en tydlig ambition att bredda Bolagets produktportfölj. I och med avtalet om Password Manager läggs nu ytterligare en produkt till EyeonGroups produktutbud. Under föregående vecka meddelades att även VPN-tjänster lagts till. Detta är vägen mot att bli en ”OneStopShop” som ska erbjuda kunder ett komplett utbud inom ”Cyber Security”.

EyeonGroup kommer utöver att kunna erbjuda befintliga kunder ett bredare produktutbud med potentiella ”upsell” möjligheter, även att lansera ett nytt varumärke inriktat mot slutkunder via EyeonGroups egna ”appstore” där kunderna kommer att kunna välja mellan ett flertal säkerhetsprodukter.

Eyeonid Group AB (publ) grundades 2015 och är en SaaS-leverantör som genom egenutvecklad teknologi för insamling, analys och paketering av data utvecklar och säljer smarta lösningar som gör livet på internet enklare och tryggare för människor, företag och organisationer. Bolaget tillhandahåller affärslösningar inom IT säkerhet, integritetsskyddande tjänster och AI baserade datalösningar. Dessa riktas i första hand mot B2B marknaden i Europa för branscher som t.ex. bank, försäkring och telekom.