EYEONID GROUP AB: Aktieägarkväll den 12 september.

Eyeonid Group AB välkomnar sina aktieägare till aktieägarkväll på Hotell Anglais i Stockholm den 12 september.

Syftet med denna kväll är att ge våra aktieägare en bättre kunskap om EyeonID's affärer och pågående verksamhet samt öka kunskapen om bolaget och dess tjänster. ID-monitorering och Darknet Scanning kommer att vara en väldigt central del i att minska riskerna att utsättas för ID-kapning och bedrägerier på internet och där bolagets tjänster kan bidra till ökade insikter, kunskap och ge företag och individer handlingskraft att påverka sin egen risksituation.

Under kvällen kommer bolaget presentera verksamheten i stort, vår marknad samt genomgång och demo av våra produkter och tjänster, avslutningsvis hålls en frågestund om viktiga frågor från aktiemarknaden ledd av AktieSpararnas nestor, Gunnar Ek.

Bolaget bjuder på lättare förtäring.

17:00 Dörrarna öppnas

17:30 Presentation av bolaget samt dess produkter och tjänster (Patrik Ugander, VD Eyeonid)

18:45 Frågestund och diskussion ledd av Gunnar Ek, AktieSpararna.

19:15 Mingel

Varmt välkomna!

Anmälan sker via länken nedan. Senaste anmälningsdag är den 4 september.

Patrik Ugander

Patrik Ugander, CEO, Eyeonid Group AB (publ.)

patrik.ugander@eyeonid.com