EYEONID GROUP AB (publ): Marknadsuppdatering februari

Eyeonid Group lämnar marknadsuppdatering om verksamheten från februari.

• I februari hade bolaget 232 804 aktiva abonnemang genom befintliga partners/återförsäljare. Detta var en ökning jämfört med januari med 1 471 aktiva abonnemang. Bolaget arbetar även aktivt med att öka ARPU genom B2B och B2C tjänsten.
  • 2 nya säljare har rekryterats som i april kommer börja sälja bolagets B2B lösningar.
  • Bolaget planerar påbörja marknadsföring under maj månad under varumärket Areyouhacked.com (Powered by EyeonID). Detta kommer innebära en kanal för aktiv försäljning inom B2B och aktiv marknadsföring inom B2C.
  • Bolaget kommer framgent också att uppdatera utvecklingen inom försäljningen av B2B till marknaden i takt med att denna kommer i gång.

Fredrik Björklund, styrelseordförande, Eyeonid Group AB (publ.)

E-post: fredrik.bjorklund@eyeonid.com

Om EyeonID

Eyeonid Group AB (publ) grundades 2015 och är en SaaS-leverantör som genom egenutvecklad teknologi för insamling, analys och paketering av data utvecklar och säljer smarta lösningar som gör livet på internet enklare och tryggare för människor, företag och organisationer. Bolaget tillhandahåller affärslösningar inom IT säkerhet, integritetsskyddande tjänster och AI baserade datalösningar. Dessa riktas i första hand mot B2B marknaden i Europa för branscher som t.ex. bank, försäkring och telekom.