Eyeonid Group AB (publ) presenterar customer case study video för samarbetet med Telenor

Eyeonid Group, som utvecklar proaktiva ID-bevakningstjänster, tecknade den 20:e december 2017 ett strategiskt avtal med Telenor Group. Den 6 mars 2018 lanserade Telenor Norge, som första land i Telenor Group, sin tjänst Secure ID där EyeOnID:s monitorering ingår.

Som en del i arbetet med att synliggöra vårt partnerskap med Telenor har vi låtit skapa en customer case study video där vi intervjuat Siv Bayegan, Business Manager, Telenor Norge och Daniel Söderberg, VD, Eyeonid Group AB.

Klicka här för att se videoklipp: https://youtu.be/kU7Im4DUd4k

Denna information är sådan information som Eyeonid Group AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 21 mars 2018.