Kommuniké från extra bolagsstämma

Vid den extra bolagsstämma som hölls idag i Future Gaming Group International AB (”Bolaget”) beslutade stämman om ändring av bolagsordningen, i enlighet med det förslag från styrelsen som presenterades i kallelsen till stämman.

Beslutet biträddes av samtliga närvarande aktieägare. Det innebär att Bolagets nya företagsnamn är Fable Media Group AB. Fram till dess att den nya bolagsordningen har registrerats av Bolagsverket, kommer Bolaget att använda det hittills gällande företagsnamnet Future Gaming Group International AB.

Stockholm den 10 januari 2024

Denna information lämnades, genom angiven kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 2024-01-10 10:50 CET.

Future Gaming Group International AB är ett på Spotlight Stock Market noterat bolag som investerar i och utvecklar tjänster inom lead generation (prestationsbaserad affiliatemarknadsföring). FGG-koncernen äger och driver via dotterbolag lead generation-verksamheterna Fable Media och Phase One Performance.