Fagerhults årsredovisning för 2018 har offentliggjorts

AB Fagerhult (publ) årsredovisning för 2018 har offentliggjorts och finns tillgänglig på www.fagerhultgroup.com

Habo den 15 mars 2019

Bodil Sonesson CEO, mobile: +46 72223 7602 e-mail: bodil.sonesson@fagerhult.se

Denna information är sådan information som AB Fagerhult (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt enligt lagen om värdepappersmarknaden.

Informationen lämnades för offentliggörande den 15 mars 2019 kl. 12.55 CET.

Fagerhult är en av Europas ledande belysningskoncerner med cirka 4 900 anställda och verksamheter i mer än 30 länder. Vi skapar moderna produkter och spännande, energisnåla och miljöanpassade belysningssystem som på ett bra sätt integreras i den miljö där de ska verka. I koncernen ingår starka varumärken som till exempel Fagerhult, Ateljé Lyktan, LTS, Whitecroft Lighting, Designplan Lighting, Eagle Lighting, I-Valo, Arlight, Lighting Innovation, LED Linear, WE-EF, Veko och IGuzzini. AB Fagerhult är noterat på Nasdaq Nordiska Börs i Stockholm.

Taggar: