Modevisning med Säker Stil-podden

Report this content

Torsdagen den 29 september kommer Säker Stil-podden med Ebba K von Sydow och Emilia de Poret att presentera höstens modetrender och nyckelplagg. Modevisningarna hålls kl 16:00 och 17:30 på Fältöversten, Karlaplan.

Kvällen den 29 september kommer Ebba K von Sydow och Emilia de Poret från den populära Säker Stil-podden att presentera höstens mode på Fältöversten. Under två visningar kommer de att guida besökarna genom höstens trender och nyckelplagg.

- Vi vill ge våra besökare inspiration och värme nu när vi är på väg in i en mörkare årstid. Då var Säker Stil-poddens Ebba och Emilia det självklara valet. De har förmågan att guida till en klassisk och elegant stil som rimmar väl med Karlaplan, säger Caroline Sjöblom, marknadsansvarig på Fältöversten.

Modevisningarna är öppna för alla Fältöverstens besökare och kommer att hållas kl 16:00 och kl 17:30. Mellan kl 16-19 kommer flera av Fältöverstens butiker att ha specialerbjudanden. Därefter anordnas ett after-shopping mingel med bubbel och goodiebags på Slagteriaktiebolaget. 100 biljetter till minglet kommer att delas ut kl 17.

För ytterligare information vänligen kontakta:
Marcus Hallberg, presskontakt AMF Fastigheter
E-post: marcus.hallberg@amffastigheter.se

Om Fältöversten
I Fältöversten samlas alla som bor och lever kring Karlaplan. Vi är en naturlig del av stadsdelen och erbjuder shopping med ett 60-tal butiker, servicetjänster, skönhetskoncept och restauranger. Fältöversten invigdes 1973 och ägs sedan 2012 av AMF Fastigheter som arbetar för att skapa stadsrum där människor vill vara

Taggar: