Familjebostäder bästa förbättrade webbplats

Familjebostäder fick igår ta mot hedersutmärkelsen som ”Bästa förbättrare” inom kategorin Information och Service. Familjebostäders webbplats har fått den största ökningen av Web Service Index av alla undersökta webbplatser i den kategorin.

– Fantastiskt roligt med ett så tydligt kvitto från Web Service Award för vår webbplats. Tack vare våra professionella medarbetare kan vi höja ambitionen ännu mer och fortsätta utveckla vår hemsida och stärka vår kommunikation med hyresgästerna, säger Bosse Sundling, vd på Familjebostäder.

I mars 2009 lanserades Familjebostäders nya webbsida, som gjorts om till en modern webbplats med renare design och förnyad struktur. Sidorna hade gjorts tydliga och mer användarvänliga för att göra det lättare för besökarna att hitta information. Bolagets ambition är att ständigt arbeta med att utveckla hemsidan med nya funktioner och tjänster för att öka servicen till hyresgästerna.

För mer information kontakta: Anette Ekström, Kommunikationschef, telefon 08-737 20 70 eller 070-737 20 70 anette.ekstrom@familjebostader.com

Lena Rådén, Kommunikatör och infomaster, telefon 08-737 20 35 eller 070-737 20 35 lena.raden@familjebostader.com