Hey Kiddo Barnpassning har lägsta priserna enligt ny undersökning

Barnpassning pris. Hey Kiddo barnpassning som ingår i samma koncern Studybuddy och My Academy, redovisar nu en prisundersökning som visar att de har markandens bästa priser. Vissa är mer transparenta än andra när det kommer till att visa det faktiska priserna för barnpassning, bolag som Nanny.nu och Hey Kiddo visar i detalj vad tjänsterna kostar.

Fleratalet bolag visar inte totalsummorna på sina sajter utan anger endast frånpriser. Vilket kan vara vilseledande för kunderna eftersom pristilläggen i bland kan uppgå till närmare 20 kr/h.

Samtliga priser för barnpassning är inkl RUT-avdrag, något som nannyföretagen hjälper till att administrera åt sina kunder. Vill du läsa mer om Hey Kiddos priser så finns det redovisade i detalj här.  Priserna nedan är uppdaterad 2020-11-12.

Nedanstående prislista för barnpassning är baserad på informationen på nannyföretagens hemsidor.

Företag Abonnemang min
10 h/veckan
Abonnemang min 30 h/veckan Pristillägg

Hey Kiddo

145 kr/h 135 kr/h Nej
My Nanny Redovisar inte totalpris Redovisar inte totalpris Okänt
Nanny.nu 177 kr/h* 167 kr/h* Ja, + 18,75 kr/h på storhelger och 9,38 kr/h på vardagskvällar (fr kl 20.00) och helger *Tillgägg kan tillkomma beroende på nannyns löneanspråk
Nannyakuten 177 kr/h* 167 kr/h* Ja, + 19kr/h på storhelger och 9 kr/h på vardagskvällar (fr kl 20.00) och helger *Tillgägg kan tillkomma beroende på nannyns löneanspråk
Charlies bästa änglar 179 – 199 kr/h** 179 – 199 kr/h** Nej ** Dyrare under helger.

Ämnen: Barnpassning

A Plus Education Group AB består Hey Kiddo, Studybuddy och My Academy. Med över 1000 anställda coacher så bidrar vi till att höja svenska barn och ungdomars studieresultat och självkänsla.