Fantasma Games publicerar årsredovisningen för 2023

Report this content

Fantasma Games AB (publ) har idag, torsdag den 18 april 2024, publicerat sin årsredovisning för verksamhetsåret 2023 på bolagets webbplats, www.fantasmagames.com.

Årsredovisningen bifogas även i sin helhet i detta pressmeddelande.

För mer information och intervjuförfrågningar, vänligen besök www.fantasmagames.com eller kontakta Fredrik Johansson på tel. 0730232329 alt. e-post: fredrik@fantasmagames.com

Fredrik Johansson, VD för Fantasma Games AB (publ)
Email: fredrik@fantasmagames.com

Om Fantasma Games

Fantasma Games, listat på Nasdaq First North, är en spelstudio baserad i Stockholm som grundades 2016. Företaget har som mål att utveckla högkvalitativa spel och bär en vision om att skapa ”slots beyond gambling”. Den kontinuerligt växande spelportfölj inkluderar bland annat spel som Promethues: Titan of Fire, Fortune Llama, Heroes Hunt Megaways™, Hades: River of Souls och Medallion, vilka alla har blivit mycket uppskattade av spelare världen över. Idag är våra spel tillgängliga via över 250 operatörer, inklusive välkända namn som BetMGM, DraftKings, LeoVegas, Paddy Power och Betsson.

Bolagets Certified Adviser är Carnegie Investment Bank AB.