Färgvaruhuset.se tar färgförsäljningen på nätet till nya höjder

Report this content

Färgvaruhuset.se är en ny och innovativ färgfackhandel på nätet där kunden får såväl professionella råd och tips som en enkel och trygg köpupplevelse. Här erbjuder man service av kunnig personal kombinerat med högkvalitativa produkter och varumärken, som i en fysisk färghandel – men på nätet.

Färgvaruhuset.se levererar ett brett sortiment av de starkaste varumärkena i Sverige. Genom ett nytt grepp tar man nu webbhandeln ett steg längre och etablerar en professionell färgfackhandel på nätet.

Som kund kommer du att få all den service, råd, tips och sakkunnig hjälp du efterfrågar och sist men inte minst en trygg, smidig och enkel köpupplevelse. Precis som i en vanlig fysisk butik kan du här få hjälp, råd och vägledning kring allehanda frågor om produkter och hur du rent praktiskt ska gå tillväga. Du kan även ta del av videos och textmaterial med steg för steg guider för bästa möjliga resultat.

Allt inom färg

Grundtanken är att tillhandahålla allt inom färg över hela landet. Som kund kommer du att kunna lita på att du får såväl kvalitetsfärg som snabb service och snabba leveranser. ”All färg vi har på sidan har vi normalt hemma på lager så det är inte långa beställningstider, vi har snabba leveranser av de starkaste varumärkena på färg i Sverige”, säger Chris Gustafsson, butikschef på Vårby Färghall, och fortsätter, ”vi har ett brett utbud av färg, från kulturfärg till vanliga väggfärger och fasadfärger - kort och gott allt inom färg”. ”Nu sjösätter vi Färgvaruhuset.se”, fortsätter Chris, ”men vi har massor av idéer på hur vi ska förbättra och ta sidan vidare in i framtiden”.

Trygghet, enkelhet och hög servicenivå

En viktig del av konceptet är att kunden ska vara trygg i sin affär. Från det att man går in på sidan till dess att man fått hem sina varor.

Chris Gustafsson
Butikschef