Regio hyr ut kontor till Frivården i Jönköping city

Stockholm 16 maj 2024

Fastighets AB Regio (”Regio”) har tecknat ett 6-årigt hyresavtal med Frivården avseende en kontorslokal om ca 630 kvm i Jönköping City. Uthyrningen har genomförts i samarbete med P&E Fastigheter som är Regios lokala samarbetspartner i Jönköping.

”Vi är glada att få välkomna Frivården till nya lokaler inom Regios fastighetsbestånd i Jönköping City, där de kommer att bli väl omhändertagna av vår lokala samarbetspartner P&E Fastigheter. Regios modell med lokala förvaltare ger oss möjlighet att vara nära hyresgästerna och utveckla fastigheter som tillför värde för både hyresgästerna och staden.”

Regio äger ca 70 800 kvm lokaler i Jönköping, vilka förvaltas av P&E Fastigheter.

Björn Pellnor, Kommersiell Förvaltare P&E Fastigheter säger:
”Vi har sedan tidigare ett gott samarbete med Frivården i Jönköping, och det gläder oss att vi utvecklar vårt samarbete i takt med att Frivården får utökade uppdrag.”

Taggar:

Citat