Nya verksamheter har öppnat på Köpcentrat Entré

Mormors Bageri och Salad & Sushi har öppnat på Entré

Trianon är väldigt glada för att välkomna en nygammal och en helt ny hyresgäst till Entré. Båda restaurangerna är belägna i fastigheten Rolf 6, som vetter ut mot Värnhemstorget.
Mormors Bageri har åter öppnat bageri och café i nya lokaler mot Pilgatan på en yta om 280 kvm. Bageriet har tidigare varit hyresgäst på Entré men har nu återöppnat i nyrenoverade lokaler.
Salad & Sushi har öppnat sin andra restaurang i Trianons lokaler. Den 18:e oktober öppnades den nya restaurangen i en lokal på 84 kvm ut mot Värnhemstorget.

Trianon är ett entreprenörsdrivet fastighetsbolag i Malmö. Bolaget grundades 1973 och har framförallt sedan 2006 haft en stark tillväxt i fastighetsvärde, genom egen förvaltning, utveckling och förvärv. Trianon arbetar sedan ett flertal år systematiskt med att förena miljömässig, ekonomisk och social hållbarhet. Trianons fastighetsbestånd omfattar 68 fastigheter om 334 000 kvm i uthyrningsbar yta, fördelat på cirka 73 procent bostads- och samhällsfastigheter och 27 procent kontors- och handelsfastigheter. Fastighetsbeståndet har ett marknadsvärde per 30 juni 2019 på cirka 7,2 Mdkr. Huvudkontoret finns i Malmö. Trianons aktie är noterad på Nasdaq First North Growth Market med kortnamnet TRIAN B. Certified adviser är Avanza, 08-4094 21 20, e-mail: ca@avanza.se.