Trianon hyr ut till Extremezone på Entré i Malmö

Trianon har tecknat hyresavtal med Extremezone AB om uthyrning av lokal för ett actioncenter på Entré

Trianon har idag tecknat ett tioårigt avtal om uthyrning av ca 4 000 kvm till Extremezone AB på Entré i Malmö. ExtremeZone kommer efter sommaren att öppna ett sport- och actioncenter med restaurang på Entré. Fokus blir på sport och aktivitet med till exempel aktiviteter som parkour, höga klätterväggar, Ninjabanor, extremtrampoliner, foampits, airtracks och andra spännande aktiviteter.

”ExtremeZone blir ett unikt koncept som är helt nytt i Sverige. Vi ser Entré som en attraktiv plats i Malmö för våra aktiviteter. Vi kommer att ge malmöborna en helt ny form av action och attraktioner” säger Marie Möller, VD Extremezone AB.

”Det här blir en perfekt pusselbit i vår långsiktiga plan för omställningen av Entré till något helt nytt. Vi är tidigt ute med mixen av nöje, aktiviteter, samhällsservice och handel. Trenden säger att det kommer vara avgörande för galleriornas framtid och det här samarbetet känns därför helt rätt” säger Olof Andersson VD på Trianon.

Olof Andersson, VD Marie Möller, VD
Telefon: 040 611 34 97 Telefon: 0708-725248
E-post: olof.andersson@trianon.se  E-post: marie@target2sales.se

Trianon är ett entreprenörsdrivet fastighetsbolag i Malmö. Bolaget grundades 1973 och har framförallt sedan 2006 haft en stark tillväxt i fastighetsvärde, genom egen förvaltning, utveckling och förvärv. Trianons fastighetsbestånd omfattar 44 fastigheter om 223 000 kvm i uthyrningsbar yta, fördelat på cirka 50 procent bostäder och 50 procent kommersiella- och samhällsfastigheter. Fastighetsbeståndet har ett marknadsvärde per 30 september 2017 på cirka 4,6 Mdkr. Huvudkontoret finns i Malmö.

Trianons aktie är noterad på Nasdaq First North Premier med kortnamnet TRIAN B. Certified adviser är Avanza, 08-4094 21 20.

För mer information se: www.trianon.se