Trianon bjuder in till presentation av bokslutskommuniké 2020, den 19 februari kl 11:00

Trianon bjuder in till webbsänd telefonkonferens kl 11:00 fredagen den 19 februari med anledning av bokslutskommuniké 2020 som offentliggörs kl 08:00 samma dag.

Aktieanalytiker, investerare, media och andra intresserade är välkomna att delta i konferensen där Olof Andersson, VD samt Mari-Louise Hedbys, ekonomichef och vice VD presenterar resultatet för 2020. Presentationen hålls på svenska och kan följas live via webb eller via telefon på nedan angivet nummer. Efter presentationen finns möjlighet att ställa frågor.

Nummer till telefonkonferensen:

SE: +46-08-50558365
UK: +44-3333009032

Länk till webbsändningen:

För deltagande i telefonkonferensen/webbsändningen behövs ingen föranmälan men ring vänligen in fem minuter innan utsatt tid för att möjliggöra för mötet att börja i tid.

Presentationsmaterial:

https://ir.trianon.se/ hittar du presentationsmaterial för mötet innan det börjar. Du kan också ta del av sändningen i efterhand på samma adress.

Välkommen att medverka!

Mari-Louise Hedbys, ekonomichef och vice VD, 040-611 34 85, mari-louise.hedbys@trianon.se
Nina Gilljam, kommunikationschef/IR, 0708-699 022, nina.gilljam@trianon.se

Trianon är ett entreprenörsdrivet fastighetsbolag i Malmö. Bolaget grundades 1973 och har framförallt sedan 2006 haft en stark tillväxt i fastighetsvärde, genom egen förvaltning, utveckling och förvärv. Trianon arbetar sedan ett flertal år systematiskt med att förena miljömässig, ekonomisk och social hållbarhet. Trianons fastighetsbestånd omfattar 84 fastigheter om 401 000 kvm i uthyrningsbar yta, fördelat på cirka 75 procent bostads- och samhällsfastigheter och 25 procent kontors- och handelsfastigheter. Fastighetsbeståndet har ett marknadsvärde per 30 september 2020 på cirka 9,4 Mdkr. Huvudkontoret finns i Malmö. Trianons aktie är noterad på Nasdaq Stockholm, Mid Cap med kortnamnet TRIAN B. För mer information se www.trianon.se.