Trianon bjuder in till presentation av delårsrapporten Q3 2021, den 10 november kl 09:00

Trianon bjuder in till telefonkonferens onsdagen den 10 november kl 09:00 med anledning av delårsrapporten Q3 2021 som offentliggörs kl 08:00 samma dag.

Aktieanalytiker, investerare, media och andra intresserade är välkomna att delta i konferensen där Olof Andersson, VD samt Mari-Louise Hedbys, ekonomichef och vice VD presenterar delårsrapporten Q3 januari-september 2021. Presentationen hålls på svenska och kan följas live via länken nedan. Efter presentationen finns möjlighet att ställa frågor.

Datum: 10 november 2021

Tid:   Telefonkonferensen/webcasten hålls 09:00

Rapporten publiceras 08:00

För att delta i telefonkonferensen behövs ingen föranmälan. Ring vänligen in fem minuter innan utsatt tid för att möjliggöra för mötet att börja i tid.

Nummer till telefonkonferensen:

SE: +46-8-50558357

UK: +44- 443333009271, US: +1 16467224902

Länk till webcast:

Presentationsmaterial:

https://ir.trianon.se/ hittar du presentationsmaterial för mötet innan det börjar. Du kan också ta del av sändningen i efterhand på samma adress.

Mari-Louise Hedbys, ekonomichef och vice VD, 040-611 34 85, mari-louise.hedbys@trianon.se
Nina Gilljam, kommunikationschef/IR, 0708-699
022, nina.gilljam@trianon.se

OM TRIANON
Trianon är ett entreprenörsdrivet fastighetsbolag i Malmö. Bolaget grundades 1973 och har framför allt sedan 2006 haft en stark tillväxt i fastighetsvärde, genom egen förvaltning, utveckling och förvärv. Trianon arbetar sedan ett flertal år systematiskt med att förena miljömässig, ekonomisk och social hållbarhet. Trianons fastighetsbestånd omfattar 84 fastigheter om 415 000 kvm i uthyrningsbar yta, fördelat på cirka 75 procent bostads- och samhällsfastigheter och 25 procent kontors- och handelsfastigheter. Fastighetsbeståndet har ett marknadsvärde per 30 juni 2021 på cirka 9,7 Mdkr. Huvudkontoret finns i Malmö. Trianons aktie är noterad på Nasdaq Stockholm med kortnamnet TRIAN B. För mer information se: www.trianon.se och Trianon på LinkedIn.

www.trianon.se

Trianon är ett entreprenörsdrivet fastighetsbolag som äger, förvaltar, förvärvar, utvecklar samt bygger både bostäder och kommersiella lokaler i Malmö med omnejd. Bolaget grundades 1973 och har framför allt sedan 2006 haft en stark tillväxt i fastighetsvärde, genom egen förvaltning, utveckling och förvärv. Trianon arbetar sedan ett flertal år systematiskt med att förena miljömässig, ekonomisk och social hållbarhet. Trianons fastighetsbestånd omfattar 84 fastigheter om 415 000 kvm i uthyrningsbar yta, fördelat på cirka 75 procent bostads- och samhällsfastigheter och 25 procent kontors- och handelsfastigheter. Fastighetsbeståndet har ett marknadsvärde per 30 juni 2021 på cirka 9,7 Mdkr. Huvudkontoret finns i Malmö och företaget har cirka 80 anställda. Trianons aktie är noterad på Nasdaq Stockholm med kortnamnet TRIAN B. För mer information se: www.trianon.se.