Alingsåsmäklare bäst i Sverige

I fredags hade Fastighetsbyrån, Sveriges största fastighetsmäklare, konferens för alla 1700 medarbetare. Bland annat delades ett antal priser ut. I konkurrens med de andra 250 kontoren runt om i Sverige utsågs Alingsås/Vårgårda/Herrljunga till ”Årets kontor”.

Mattias Rasmusson

På ett stort evenemang i Globen i Stockholm blev medarbetarna från Fastighetsbyråns kontor i Alingsås/Vårgårda/Herrljunga hyllade och utsedda till det bästa kontoret i Sverige. Johan Engström, Fastighetsbyråns VD, kommenterar varför kontoret utmärker sig:

• Fastighetsbyrån i Alingsås, Vårgårda och Herrljunga har presterat på en hög nivå under många år och är klart marknadsledande i sitt område. Kontoret ligger i framkant och är hela tiden angelägna om att utveckla sitt arbetssätt för att skapa fler affärer och ännu nöjdare kunder. Grunden till resultatet är ett otroligt engagerat och proffsigt gäng som verkligen lever upp till våra kärnvärden; affärsmässig, öppen, lyhörd och nytänkande, säger Johan Engström, VD på Fastighetsbyrån.
  • Den finaste utmärkelsen hos Sveriges största mäklarkedja, Fastighetsbyrån. Det är ett kvitto på hårt slit med ett tydlig fokus på kunderna. Jag ryser fortfarande, jag är så stolt över oss alla och allt hårt arbete vi lägger ner varje dag för att våra kunders försäljning ska bli den bästa någonsin! Det är en dröm att vinna detta pris, säger Mattias Rasmusson kontorschef på Fastighetsbyrån Alingsås.

För mer information:
Mattias Rasmusson, kontorschef, Fastighetsbyrån i Alingsås/Vårgårda/Herrljunga
E-post: mattias.rasmusson@fastighetsbyran.se

Mäklarföretaget Fastighetsbyrån ingår i Swedbank-koncernen och har cirka 1 700 medarbetare på 255 franchiseägda kontor runt om i Sverige. Under 2019 förmedlade företaget cirka 45 000 bostadsaffärer till ett försäljningsvärde av cirka 100 miljarder kronor och är därmed marknadsledare på den svenska bostadsmarknaden. Företaget har även verksamhet utomlands med cirka 150 medarbetare i Spanien och Portugal.