Jenny Stenberg ny vd på Fastighetsmäklarförbundet

Den 16 november tillträder Jenny Stenberg som vd för medlems- och branschorganisationen Fastighetsmäklarförbundet. Jenny har gedigen bakgrund som senior jurist och ledareoch kommer närmast från tjänsten som bolagsjurist på Fastighetsbyrån. Jenny efterträder Carolina Stegman som haft rollen sedan 2012.

Jenny ser fram emot att driva och utveckla Fastighetsmäklarförbundet vidare i det utvecklingsarbete som Carolina Stegman med framgång startat.

- Jenny är en god ledare, framåtriktad och snabb i tanken med erfarenhet från både affärsutveckling, juridik och rådgivning. Vi välkomnar Jenny till Fastighetsmäklarförbundet och ser fram emot ett givande arbete framåt tillsammans, säger Erik Olsson, Styrelseordförande.

För ytterligare information vänligen kontakta:
Erik Olsson, styrelseordförande
Mail: erik.olsson@erikolsson.se