Fastpartner hyr ut 513 kvm till STC i Liljeholmen

Report this content

STC, en av Sveriges största gymkedjor, har tecknat hyresavtal avseende en lokal om 513 kvadratmeter i fastigheten Syllen 4 på Förmansvägen 11 i Liljeholmen. STC har ett brett träningsutbud i en anda som präglas av glädje, passion och gemenskap med målet att sätta människor i alla åldrar i rörelse. De luftiga lokalerna har en mycket god takhöjd och ligger precis intill tvärbanans station i Årstadal.

Fastigheten Syllen 4 omfattar cirka 11 000 kvadratmeter lokaler och är miljöcertifierad enligt BREEAM In-Use Very Good. Cykelrum, miljörum och garage i två våningsplan samt helt nya hissar och ventilationsanläggning ger en funktionalitet i toppklass. Läget i Liljeholmen är fantastiskt, endast ett stenkast från tvärbanans station i Årstadal varifrån man tar sig snabbt till Liljeholmens Galleri och T-bana eller tågstationen i Årstaberg. Området erbjuder ett brett serviceutbud och vid Liljeholmskajen finns många restauranger samt en trevlig miljö för avkopplande lunchpromenader.

- Vi hälsar STC varmt välkomna som hyresgäst på Förmansvägen 11. Vi är stolta över att vi tillsammans hittat en strategiskt bra lösning för STC som kompletterar kedjans över 200 befintliga anläggningar på ett bra sätt, säger Thomas Nilsson, Förvaltare hos Fastpartner.

Stockholm den 3 juli 2024

Thomas Nilsson, Förvaltare Fastpartner AB
E-post: thomas.nilsson@fastpartner.se

Christopher Johansson, vVD Fastpartner AB
E-post: cj@fastpartner.se

Informationen lämnades för offentliggörande den 3 juli 2024 kl 10:00.