Fertilitetstester Ger Djupare Insikt i Din Fertilitet

Report this content

Nu kan du få en detaljerad förståelse av din fertilitet genom våra fertilitetstester. Dessa tester ger en omfattande bild av din reproduktiva hälsa och kan hjälpa dig att förstå din förmåga att bli gravid.

Valmöjligheter för Alla Behov

Välj mellan tre olika typer av tester:

• Basal: 12 hälsomarkörer
  • Plus: 15 hälsomarkörer
  • Advanced: 28 hälsomarkörer

Varje fertilitetstest inkluderar viktiga hormoner som Östradiol, Progesteron, FSH och LH, vilka är centrala för ägglossning och fertilitet. Fler markörer ger en mer omfattande bild av din hälsa.

Kvalitet och Enkelhet

Våra hälsotester är av premiumkvalitet och analyseras i certifierade laboratorier. Processen är enkel och smidig: välj ett hälsotest, signera med BankID, och få din remiss inom 1 arbetsdag. Efter blodprov får du provsvaren och ett läkarutlåtande inom 2-6 arbetsdagar.

Roger Svensson
roger.svensson@citikliniken.com
FemineaLab, Din partner för kvinnors hälsa och välbefinnande, erbjuder pålitliga hälsotester och lättillgänglig information för att stödja kvinnor att ta kontroll över sin hälsa. Med vårt utbud av skräddarsydda testpaket och den omfattande kunskapsbanken på FemineaLab Academy, hjälper vi kvinnor överallt att göra informerade val för deras välmående. Tillsammans gör vi skillnad i kvinnors hälsa. FemineaLab är en del av Citikliniken Sverige AB. Grundat i Norrtälje - Region Stockholm.

Taggar: