First Venture publicerar månadsbrev för november

Månadsbrevet för november 2021 innehåller en sammanfattning av de främsta nyheterna från First Venture Sweden ABs innehav samt nyheter om delårsrapporten Q3 samt investering i Lyckegård Group AB.

Registrera dig här https://first-venture.se/nyhetsbrev/ för att ta del av First Venture Sweden ABs nyhetsbrev och pressmeddelande.

David Wendel, Verkställande Direktör, First Venture Sweden AB

Om First Venture Sweden AB (publ) First Venture investerar i starka entreprenörsteam inom teknik, hälsa och hållbarhet. Bolaget investerar i både onoterade och noterade tillväxtbolag och är en långsiktig, aktiv ägare med ett nära samarbete med entreprenörsteamen i portföljbolagen. Bolaget har sitt säte i Stockholm.

Certified Adviser är Redeye AB

E-post: certifiedadviser@redeye.se