Vinn 50 000 kr med Fiskarhedenvillan!

Report this content

Mina drömmars hem är en tävling där du kan vinna 50 000 kronor till ditt husprojekt. Skicka in en beskrivning som förklarar vad du vill genomföra. Genom att få vänner och bekanta att rösta på ditt bidrag ökar du dina chanser att vinna. Ytterligare tio bidrag belönas med presentkort hos IKEA eller rådgivning från arkitekten Klas Sjöstrand

Genom att få vänner och bekanta att rösta på ditt bidrag ökar du dina chanser att vinna. De 50 bidrag som har flest röster kommer att bedömas av en tävlingsjury. Utöver förstaprisvinnaren kommer ytterligare tio bidrag belönas med presentkort på 5000 kronor hos IKEA eller rådgivning och upprättande av husskiss från arkitekten Klas Sjöstrand på arkitektbyrån Arklas till ett värde av 9000 kronor. Hur du beskriver ditt drömprojekt är upp till dig. Du kan skicka in dina ritningar, bilder eller filmklipp som illustrerar och förklarar vad du vill genomföra. Juryn kommer att bedöma bidragen utifrån hur inspirerande, originella eller kreativa de är. Sista tävlingsdag är 6 maj. Vinnare kommer att offentliggöras den 16 maj. Eventuell vinstskatt betalas av vinnare. Fiskarhedenvillan förbehåller sig rätten att använda tävlingsbidrag i företagets marknadsföring.

Till tävlingen Mina drömmars hem

Fiskarhedenvillan AB levererar varje år cirka 500 hus till främst privatpersoner. Fiskarhedenvillan står för såväl kvalitet som flexibilitet och erbjuder gediget byggda hus och unika lösningar till mycket konkurrenskraftiga priser. Företaget grundades 1993 av Pär Larsson och har 60 personer anställda i Sverige. Huvudkontoret ligger Borlänge, där det även finns en terminal för uppsamling och koordinering av allt byggmaterial. Fiskarhedenvillan ägs av riskkapitalbolaget Litorina. http://www.fiskarhedenvillan.se/

Taggar: