Fiskars halvårsrapport för januari-juni 2021 publiceras den 29.7.2021

14.7.2021 kl. 09.00 (EEST)

Fiskars halvårsrapport för januari-juni 2021 publiceras den 29.7.2021

Fiskars Oyj Abp publicerar sin halvårsrapport för januari-juni 2021 den 29.7.2021 cirka kl. 8.30 (EEST). Halvårsrapporten är tillgänglig efter publicering på Fiskars webbsidor www.fiskarsgroup.com.

Webcast
En webcast angående resultatet för årets andra kvartal ordnas den 29.7.2021 kl. 11.00. Konferensen hålls på engelska och kan följas direkt på: https://fiskars.videosync.fi/2021-q2-results

Presskonferensmaterialet publiceras skilt på www.fiskarsgroup.com.

En inspelning av webcasten kommer att finnas tillgänglig på bolagets webbsidor. Personuppgifter som samlas in i samband med konferensen används inte för något annat syfte.

Kristian Tammela, investerarrelationsdirektör, tel. +358 40 708 1181

Fiskars Groups vision är att ha en positiv och hållbar inverkan på vår livskvalitet. Våra varumärken Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Waterford och Wedgwood är närvarande i människors vardagsliv – i hemmet, i trädgården och i utelivet. Det här ger oss ett tillfälle att göra vardagen extraordinär, idag och för framtida generationer. Fiskars Group verkar i 30 länder och våra produkter finns tillgängliga i över 100 länder. Fiskars aktier noteras på Nasdaq Helsinki (FSKRS). Besök www.fiskarsgroup.com för mer information och följ oss på Twitter @fiskarsgroup.