Din matlagning blir enklare med Fiskars nya pastaredskap

Presinformation 2015.12.01

Fiskars lanserar en uppsättning redskap som gör det lättare att lyckas i köket när du tillagar den ultimata pastamåltiden. Nu kan du minimera krånglet och fokusera på att njuta av vardagens värdefulla ögonblick.
Efter lanseringen av de smarta salladredskapen som släpptes förra våren, vill Fiskars nu göra det lättare att laga hälsosamma måltider med  fokus på det italienska köket. Med ett brett sortiment av produkter som är lätta att använda, rengöra och förvara, har matlagningen aldrig varit enklare.

Fiskars har lagt ner mycket omtanke på designen och utvecklingen av de nya redskapen, för att garantera att de passar dina händer perfekt och hjälper dig att uppnå bästa möjliga resultat av dina matlagningsambitioner. Kombinera denna serie produkter med andra Fiskars köksredskap för ett fullständigt funktionellt kök utan oreda.

Från att hacka ingredienser och koka pastan perfekt al dente, till den där värdefulla stunden då alla äter tillsammans, har Fiskars alla verktyg du behöver.

För ytterligare information se bifogat pressmeddelande.

Produkterna finns tillgänliga i butik från och med januari 2016.