Nu kan även alla i Stenungsund laga mobilen under lunchen

Fix My Phone öppnar ny butik på Stenungstorg

Göteborgsföretaget Fix My Phone öppnar i början av april sin fjärde servicebutik sedan i somras. Den här gången i det nyrenoverade köpcentret Stenungstorg i centrala Stenungsund, nära till både Trollhättan och Uddevalla

– Vi har under en längre tid haft som mål att etablera oss i Stenungsund. Vi har haft många kunder därifrån som har besökt vår Göteborgsbutik, och Stenungsunds kommun har länge använt oss för att reparera sina mobiler. Nu slipper de posta telefonerna eller åka ända till Göteborg och vi blir på så vis ännu mer tillgängliga, säger grundaren och vd:n Chalak Morad.

Mobilreparatörens motto är ”snabbt, hållbart och nära dig”, och snart kan alla Stenungsundsbor få sina mobiler lagade mitt i stan under lunchrasten.

– Vi har alltid som mål att finnas tillgängliga för våra kunder och erbjuda högkvalitativ service. Med den nya butiken i Stenungstorg kan kunderna uträtta sina andra ärenden eller ta en fika medan vi lagar deras telefon.

Service-butikens läge i centrala Stenungsund gör också att människor från omkringliggande städer kan få sina smartphones reparerade utan att behöva skicka dem på posten eller åka någon längre sträcka.

– Den nya butiken är inte bara goda nyheter för Stenungsundsborna, utan även för våra kunder i närområden som Trollhättan och Uddevalla. Nu kan de också laga mobilen hos oss utan att åka ända till Göteborg och därmed spara både tid och pengar, säger Chalak Morad.

– Vi kommer självklart fira med en invigningsfest när butiken öppnar i april.

Chalak Morad, grundare och vd Fix My Phone, 0704-13 22 44, morad@fixmyphone.se
Magnus Sjöbäck, pressansvarig Fix My Phone, 0704-45 15 99, magnus.sjoback@sjobackpr.se

Fix My Phone lagar mobiltelefoner och surfplattor snabbt och hållbart, direkt i butik. Reparationen tar sällan mer än en timma. Verksamheten startades år 2014 av entreprenören Chalak Morad. Fix My Phone har idag butiker i Göteborg och Borås. www.fixmyphone.se

Taggar:

Citat

Den nya butiken är inte bara goda nyheter för Stenungsundsborna, utan även för våra kunder i närområden som Trollhättan och Uddevalla. Nu kan de också laga mobilen hos oss utan att åka ända till Göteborg, och därmed spara både tid och pengar
Chalak Morad