Skapa unikt kök med färgglad fläktkupa

Fjäråskupan, med egen toppmodern design och produktion i Göteborg, tillverkar specialanpassade fläktkupor och fläktar. Nu kan du designa ditt eget, unika kök, som speglar just dig, genom att välja fläktkupa i vilken färg du vill.

Låt fantasin flöda och skapa ett kök som ingen annan har. Nu kan du välja bland alla tänkbara färger och få en specialdesignad kökskupa från Fjäråskupan – allt du behöver är färgkoden.

– Kupan lackas efter tillverkning. Allt vi behöver är färgkoden, så löser vi resten. Det här öppnar helt nya möjligheter för den designintresserade att skapa ett eget och unikt kök. Vi specialanpassar även storleken på kupan efter kundens önskemål och resultatet blir individuella snygga lösningar, säger Henrik Turefeldt, design- och fabriksansvarig på Fjäråskupan.

Fjäråskupan utmanar nu, med sina moderna formlösningar, multinationella jättar som Siemens, Gaggenau, Electrolux med flera. Utöver kupor och fläktsystem levererar Fjäråskupan även externa fläktmotorer och inbyggnadsprodukter som takfläktar, kanalfläktar och olika inbyggnadsfilter.