FlexLink Business Review 2009

Under 2009, ett år med ett tufft investeringsklimat, lyckades FlexLink upprätthålla en stark lönsamhet och fokus på produktutveckling. FlexLink Business Review 2009, som beskriver verksamheten och året som gått, är nu tillgänglig för distribution.

Idag, torsdag den 22 april, publicerar FlexLink sin Business Review 2009, vilken beskriver företagets verksamhet och resultat under 2009. Rapporten finns att ladda ner på www.flexlink.com. “Det är ett styrkebevis att vi lyckades att behålla en stark lönsamhet och samtidigt utveckla företaget och nya produkter under 2009, som var ett ansträngande år för industrin. Med vår väl balanserade organisation och en produktportfölj som är starkare än någonsin räknar vi med att förstärka vår position under 2010.” – Mattias Perjos, CEO, FlexLink AB. En tryckt version av FlexLink Business Review 2009 kan beställas via info@flexlink.com och från FlexLinks säljkontor.

Taggar: