Årsredovisning 2016

Crowdsoft Technology AB (”Crowdsoft”) meddelar härmed att bolagets årsredovisning för 2016 offentliggjorts.

Se årsredovisning som bifogad pdf fil.

Revisionsberättelsen innehåller anmärkning att årsredovisningen och koncernredovisningen tillsammans med revisionsberättelsen inte har kunnat hållas tillgängliga för bolagets aktieägare inom föreskriven tid i enlighet med aktiebolagslagen.

Crowdsoft
VD Alf Eriksson
Email: alf.eriksson@crowdsoft.com

Kort om Crowdsoft Technology AB

Crowdsoft levererar en helt ny typ av kommunikationssystem för operativt trygghets- och säkerhetsarbete som möjliggör stora vinster för en rad olika typer av företag och organisationer. Systemen är utformade med användarvänliga applikationer för smartphones och en central serverlösning för koordinering av stora informationsflöden. Affärsmodellen bygger på abonnemang, vilket innebär små initiala investeringar för kunder och återkommande intäkter för Crowdsoft. Aktien är listad på AktieTorget med kortnamn CROWD.