Crowdsoft under sammangående med Flowscape – Peter Reigo berättar om det framtida kontoret

Peter Reigo, grundare av och huvudägare i Flowscape, berättar om sin vision av det moderna kontoret och grunden till sammangåendet

Peter Reigo, grundare av och huvudägare till Flowscape AB, förklarar varför vi bör se på kontoret som ett hotell, varför arbetsplatsen är väsentlig när unga talanger skall attraheras och förtydligar termen Workplace Experience. Peter ger även sin syn på det gemensamma erbjudandet tillsammans med Crowdsofts produkt C-Ome.

Se presentationen på denna länk: http://news.flowscape.se/news/flowtalk-with-peter-reigo-285844

Crowdsoft                                                                             Flowscape

VD Anders Jönsson                                                                VD Peter Reigo
Tel: +46 70 765 66 21                                                             Tel: +46 70 942 46 87
anders.jonsson@crowdsoft.com                                    Email: peter.reigo@flowscape.se

Kort om Crowdsoft Technology AB
Crowdsoft levererar en helt ny typ av kommunikationssystem för operativt trygghets- och säkerhetsarbete som möjliggör stora vinster för en rad olika typer av företag och organisationer. Systemen är utformade med användarvänliga applikationer för smartphones och en central serverlösning för koordinering av stora informationsflöden. Affärsmodellen bygger på abonnemang, vilket innebär små initiala investeringar för kunder och återkommande intäkter för Crowdsoft. Aktien är listad på AktieTorget med kortnamn CROWD.

Kort om Flowscape AB
Flowscape är ”the modern office Flowmakers”. Geno matt erbjuda en toppmodern positioneringsteknik, minskar Flowscape tidsödande och ökar iteraktion och produktivitet bland kollegor. Huvudfunktionen, Flowmap, ger företag en överblick av kontoret och möjliggör att man snabbt hittar rum, skrivbord, kontorsutrustning och kollegor.

Flowscape har en stark kundbas med över 14 multinationella bolag. Med kontor i Stockholm, Malmö och London, växer teamet bestående av 30 Flowmakers kontinuerligt.

Hemsida: www.flowscape.se

Flowscape är "the modern office Flowmakers". Genom att erbjuda en toppmodern IoT-teknik, minskar Flowscape tidsödande och ökar interaktion och produktivitet bland kollegor. Huvudfunktionen, Flowmap, ger företag en överblick av kontoret och möjliggör att man snabbt hittar rum, skrivbord, kontorsutrustning och kollegor. Flowscape har även kommunikationsverktyget C-One, en flexibel plattform för att hantera storskalig kommunikation baserat på befintlig infrastruktur. Flowscape har en stark kundbas med över 100 kunder varav fler än 25 multinationella bolag såsom Telenor, Telia och Kinnarps. Bland partnerna finns Atea, Ericsson, Fujitsu, Cisco och Ricoh. Med kontor i Stockholm och London växer teamet med Flowmakers kontinuerligt. Under vintern 2018 gick Flowscape samman med Crowdsoft och kom därmed in på börsen (Spotlight, f.d. Aktietorget). Flowscape Technology ABSaltmätargatan 8113 59 StockholmSweden+46 (0) 8 409 112 22