Flowscape ändrar datum för årsstämma till 30:e juni

På grund av den rådande pandemin och den administrativa belastning den inneburit har Flowscapes styrelse beslutat att ytterligare skjuta på datumet för årets stämma till den 30e juni. Flowscapes styrelse följer utvecklingen och de råd och anvisningar som ansvariga myndigheter rekommenderar. Årsstämmans genomförande kommer att anpassas med hänsyn till detta och för att minimera risken för smittspridning.

Den kallelse som publicerades den 14e maj gäller med undantag för tidpunkten som i stället kommer att vara den 30e juni kl 17.00. Med anledning av detta kommer en ny kallelse att publiceras den 2 juni, fyra veckor före årsstämman. Vi kommer på stämman säkerställa att rekommenderade säkerhetsåtgärder vidtas. Som tidigare meddelats kommer ingen servering att förekomma, ej heller något anförande av VD.

Årsstämman kommer att genomföras på Flowscapes kontor, Saltmätargatan 8 kl 17.00. Detta meddelande utgör inte kallelse till årsstämman.

För aktieägare som anmäler sig till årsstämman och ej har möjlighet att närvara på plats, kommer röstning per post att vara möjlig. Detaljer runt detta kommer framgå av den förnyade kallelsen till årsstämman.

Flowscape är "the modern office Flowmakers". Genom att erbjuda en toppmodern IoT-teknik, minskar Flowscape tidsödande och ökar interaktion och produktivitet bland kollegor. Huvudfunktionen, Flowmap, ger företag en överblick av kontoret och möjliggör att man snabbt hittar rum, skrivbord, kontorsutrustning och kollegor. Flowscape har även kommunikationsverktyget C-One, en flexibel plattform för att hantera storskalig kommunikation baserat på befintlig infrastruktur. Flowscape har en stark kundbas med över 100 kunder varav fler än 25 multinationella bolag såsom Telenor, Telia och Kinnarps. Bland partnerna finns Atea, Ericsson, Fujitsu, Cisco och Ricoh. Med kontor i Stockholm och London växer teamet med Flowmakers kontinuerligt. Under vintern 2018 gick Flowscape samman med Crowdsoft och kom därmed in på börsen (Spotlight, f.d. Aktietorget). Flowscape Technology ABSaltmätargatan 8113 59 StockholmSweden+46 (0) 8 409 112 22