Flowscape en av Europas mest lovande PropTech scale-ups

Flowscape har, som ett av 50 europeiska bolag, gått vidare till semifinalen i PropTech Startup & Scale-Up Awards 2020. Semifinalen går av stapeln i Bryssel i slutet av juni, om reserestriktionerna tillåter.

”Det är väldigt kul att Flowscape blir uppmärksammade på europeisk nivå. Vi var en av pionjärerna inom IT-lösningar för smarta kontor och byggnader. Vi är nu i en stark internationell expansionsfas och kommer i närtid stärka vår närvaro i Norden, Storbritannien och USA. Efter det så finns det många intressanta marknader både i Europa och andra delar av världen.” säger Peter Reigo, VD på Flowscape.

The Alliance of European PropTech Associations är en sammanslutning av europeiska företag för digital utveckling inom fastighetsområdet. PropTech Startup & Scale-Up Awards 2020 stöttas av Europeiska kommissionen och av ett antal stora företag som Allianz, ISS och Proximus.

Läs mer om PropTech House på https://www.proptechhouse.eu/

Email: peter.reigo@flowscape.se