Flowscape får förnyat treårskontrakt med svenskt bolag

Efter att ett treårsavtal löpt ut får Flowscape en ny order på ytterligare tre år, samt uppgradering av hårdvaran. Bolaget har använt, och kommer fortsätta använda, systemet för skapa en fantastisk digital upplevelse på kontoret samt mäta av hur kontoret används. Det totala ordervärdet över tre år är 795,000 SEK, varav 663,000 SEK är SaaS-intäkter

”Vi har haft ett mycket bra samarbete med denna kund under tre år och det är väldigt kul att de nu visar att de är så nöjda att de förlänger med ytterligare en treårsperiod. Under de gångna åren har systemet främst använts till att hitta lediga arbetsplatser, hitta kollegor och boka mötesrum. Nu efterfrågas även Flowscapes lösning där team kan planera sin närvaro på kontoret. För detta har Flowscape en unik lösning med vår FlowPlanner och analys av kontorets nyttjande.” säger Peter Reigo, VD och grundare, Flowscape

Läs mer på vår hemsida.

Flowscapes världsledande smarta-kontors-lösning, med rumspaneler, sensorer i mötesrum, smarta USB-sensorer för arbetsplatser, inomhuspositionering, kioskskärmar, mobilapp och webapp, har varit installerat hos kunden sedan början på 2019. Nu skrivs ett nytt avtal på ytterligare tre år med Flowscapes lösning för rumsbokning, bokning av arbetsplatser, FlowPlanner för det hybrida kontoret samt analysportal med grafer för hur kontoret används. Kunden ingår i en multinationell koncern med över 10,000 anställda.