Flowscape får fortsatt förtroende hos statlig kund

Efter fyra år som kund hos Flowscape har ett statligt aktiebolag valt att förlänga kontraktet med ytterligare två år. Flowscape har levererat en rumsbokningslösning till företaget sedan 2016 och får nu fortsatt förtroende till 2022. Affären är värd 220.000 SEK i licenser och support för den utökade perioden.

”Att denna kund, som vi haft sedan många år tillbaka, nu förlänger avtalet ser vi som en fantastisk bekräftelse på att de är nöjda med vår lösning. Eftersom den här kunden har en stor verksamhet med personer på fältet ser vi även möjligheter framöver med C-One.” säger Anders Malmström, Försäljnings- och Marknadschef på Flowscape.

Kunden är ett svenskt statligt aktiebolag med mer än 3 000 anställda. Flowscape levererar vår smarta rumsbokningslösning med rumspaneler och interaktiva 3D kartor över kontoret, som ger användaren en bra överblick över alla rum och enkelt kan hitta och boka konferensrum.

För mer information, vänligen kontakta:

Anders Malmström
Sälj- och Marknadschef, Flowscape