Flowscape får ytterligare en global kund

Flowscape har fått förtroendet att leverera en rumsbokningslösning till ännu ett multinationellt bolag. Installationen sker på bolagets huvudkontor i Stockholm. Affären ger goda möjligheter till expansion av lösningen inom koncernen. Ordern är värd 310.000 SEK över 3 år.

”Vi är glada för denna första affär. Den ger oss goda möjligheter att utöka till fler av kundens kontor världen över.” säger Anders Malmström, Försäljningsansvarig på Flowscape.

Flowscape kommer leverera en rumsboknings-och felrapporteringslösning via rumspaneler, smart phone app och kioskskärmar. Som alltid kan Flowscapesystemet utökas med bland annat statistik via sensorer, automatisk reservering av arbetsplatser, kriskommunikation och möjlighet att söka efter kollegor.

Kunden är ett ledande bolag inom sitt segment med verksamhet i över 30 länder och omkring 25.000 anställda.

För mer information, vänligen kontakta:

Anders Malmström
Sälj- och Marknadschef, Flowscape