Flowscape finns nu i 17 länder

Flowscapes strävan att eliminera friktion på kontoret har expanderat globalt under de senaste tre åren. Sedan 2016 har Flowscape-systemet installerats hos kunder i 17 olika länder.

Flowscape kan med stolthet meddela att företaget har installerat sitt system i 17 länder vid slutet av 2018. Det innebär i genomsnitt fler än 5 nya länder varje år sedan den första internationella kunden valde att ansluta sig till målsättningen att bekämpa friktion på moderna kontor under 2016.

"Det är fantastiskt att se hur Flowscape-systemet vinner mark runt om i världen. Vi ser kontinuerligt att nivån av aktivitetsbaserat kontorsarbete ökar i olika länder och regioner. I slutet av dagen vill personalen kunna göra sitt jobb utan att behöva stanna upp och tänka på hindren som skapar friktion på vägen. Det här är Flowscapes uppdrag, anledningen till att vi går upp på morgonen” säger Peter Reigo, grundare och VD.