Flowscape fortsätter att växa i Europa

En befintlig europeisk kund utökar sin installation av Flowscape-systemet till ett nytt kontor i Nederländerna. Kunden är en världsledande aktör och ”influencer” inom områdena smarta byggnader samt smarta kontor.

Kunden har beslutat att utöka sin installation av Flowscape-systemet till ytterligare ett kontor, den här gången i Nederländerna. Som en global aktör med tjänster inom Smart Building och Smart Office-segmenten i fler än 100 länder är kunden mer än bekant med det värde som Flowscapes smarta kontorssystem tillför.

"Återigen visar Flowscape prov på sin kapacitet, kunskap och kvalitet när leverans sker till en kund med god expertis inom och höga krav på Smart Office-området. Vi ser detta som en stor möjlighet till att framöver växa ännu mer på den europeiska marknaden", säger Anders Malmström, sälj- och marknadschef på Flowscape.

För mer information, vänligen kontakta:

Anders Malmström
Sälj- och Marknadschef, Flowscape