Flowscape växer hos befintlig kund i Sverige

Efter tre år som kund hos Flowscape har ett stort tjänstebolag valt att förlänga och utöka sin installation på sitt nyrenoverade kontor i Stockholm. Flowscape har levererat rumspaneler till företaget sedan 2017 och får nu fortsatt förtroende under ytterligare tre år. Affärens värde över tre år är 1.5 MSEK med en årlig intäkt på 255.000 SEK

”Att kunden, efter flera års samarbete, nu väljer Flowscape på sitt nya kontor ser vi som en fantastisk bekräftelse på att de är nöjda med oss. Det är extra roligt att kunden även valt att utöka funktionaliteten, utöver rumspaneler, till våra övriga smarta lösningar för rumsbokning” säger Peter Löfgren, KAM och Strategisk Sales på Flowscape.

Kunden är ett globalt tjänstebolag med verksamhet på flera orter i Sverige. Kunden har efterfrågat en smart och effektiv rumsbokningslösning som både hjälper medarbetarna att effektivt hitta- och boka rum, samtidigt som bolaget får bästa möjliga statistik för att kunna optimera sitt kontor.

Användarna får tillgång till effektiva verktyg som rumsbokningspaneler, smart phone app, kiosk skärmar och Outlook plug-in. Sensorer kommer användas i både bokningsbara och icke-bokningsbara rum för att ytterligare förenkla hur anställda kan hitta lediga rum, samtidigt som kunden får data på hur deras rum faktiskt används. Flowscapes verktyg skapar värdefull data och kunskap om hur kunden kan effektivisera sina kontorsytor.

För mer information, vänligen kontakta:

Anders Malmström
Sälj- och Marknadschef, Flowscape