Flowscape vinner nya kontrakt i Norden

Flowscapes lösning för det smarta kontoret fortsätter vinna affärer i Sverige. Ett ledande svenskt fastighetsbolag har valt Flowscape för det hybrida arbetssättet på tre av sina egna kontor och coworking spaces. Det sammanlagda ordervärdet första året för dessa kontrakt är 573,300 SEK (54,800 EURO) med förbetalda årliga SaaS licenser på 168,600 SEK (16,130 EURO).

”Flowscape fortsätter växa i Norden. Vår lösning passar utmärkt för det nya arbetssättet och förändringen mot ett hybridarbetssätt går snabbt även i Sverige. Den här kunden vill ha en lösning för sina egna kontor, men även för de kontor där flera hyresgäster delar på samma lokal. Behovet att dela på mötesrummen, när man hyr ut en del av sitt kontor i andrahand, ser vi även hos andra kunder i Sverige. Flowscapes lösning klarar detta utmärk även om företagen sitter i olika mötesbokningssystem. ” säger Anders Malmström på Flowscape

Läs mer på vår hemsida.

Kunden efterfrågade bland annat en lösning för bokning av rum, rumsbokningspaneler, smarta sensorer för att kunna mäta och analysera i detalj kan analysera hur kontoret används.